wtorek, 27 stycznia 2009

ja też wybieram lekkość bytu - Blow


















Pierwszy projekt, który dostąpił tego niewątpliwego zaszczytu być promowanym jako pierwszy na moim blogu to Blow. Nazwa być może budząca ironiczny uśmiech na twarzach. Nie szukajcie w pamięci, powołany do życia został w bardzo nieodległej przeszłości. Tworzą go: Święty - producent, kojarzony głównie z projektu TWP (Tu Wolno Palić), wydanego tylko na winylu i współpracy z Mesem - oraz Flow, wokalistka i autorka tekstów, którą cechuje bardzo ciekawa barwa głosu, swoboda i jak sama mówi: niepowtarzalny styl, czyli flow właśnie.

Jeśli wierzyć ich obietnicom, możemy spodziewać się całego longplayu od Blow, na razie uraczyli nas singlem pt. Lekkośc bytu, którego posłuchać możecie tu:

Blow - lekkość bytu

Kawałek wprawił mnie w pozytywny nastrój już po pierwszym odsłuchu, głos wokalistki przykuł moją uwagę już po pierwszym wersie. Przyznacie, że porusza się ona po tym funkowym joincie Świętego bardzo swobodnie. Flow wydaje się być pewną swoich wokalnych umiejętności artystką. Udało mi się ją także namówić do rozmowy, którą już niedługo będziecie mogli przeczytać w Magazynie Hip-Hop, dla którego piszę. O szczegółach na pewno powiadomię. Do usłyszenia.

fot. Anna Szutkowska

1 komentarz:

  1. Tylko Ja słyszę, że ta laska tak męczy bułę, że kichy sie wywracają?????? Bit moze byc

    OdpowiedzUsuń