sobota, 11 kwietnia 2009

Finał RR Ligi, czyli Zamach na przeciętnośc


Reggae & Rap Liga dobiega końca. Na 24 kwietnia wyznaczony został ostatni koncert w tym sezonie. Standardowo w chorzowskim klubie Kocynder odbędą się baraże o pozostanie w pierwszej lidze, a także wyłonione zostaną 2 kolejne zespoły, które zaprezentują się publiczności podczas corocznego Reggae & Rap Festivalu (2 maja w Chorzowie). Na koncerty z cyklu RRLigi ludzi przyciągają jednak gwiazdy wieczoru. Tym razem będzie to Ten Typ Mes!

Impreza zbiega się w czasie z premierą sklepową nowego albumu artysty "Zamach na przeciętność", która to planowana jest na 25 kwietnia. Na stronie alkopoligamia.com wyczytać można jednak, że wszystkie zamówienia wysyłane będą 23 kwietnia z niebieską naklejką "priorytet". Więc jeśli nie nawali poczta, jeszcze przed koncertem będę mógł sprawdzić nowy materiał ;) Wszystkich podobnie jak ja, zainteresowanych kupnem płyty odsyłam na stronę alkopoligamia.com po niezbędne informacje. A tak od siebie to: polecam, jestem o zawartość dziwnie spokojny.

2 komentarze:

  1. MHH jest już w sklepach? Szukałem w środę i czwartek i nie mieli u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń