niedziela, 5 kwietnia 2009

Powrót królów zimy - Bisz/Kosa "Idąc na żywioł" EP


Tak w sumie ni stąd ni zowąd, bez szumnych zapowiedzi, trailerów i innych tego typu produktów, powracają królowie zimy, czyli jeden z najbardziej niedocenionych duetów mc/producent w historii polskiego rapu - Bisz i Kosa. Po "Zimy EP" z początku 2007 roku doczekaliśmy się wczoraj debiutu konceptualnego krótkiego krążka od bydgoskich muzyków. Epka "Idąc na żywioł" to zaledwie 13 minut dźwięków, wypełnionych liryką oplecioną czterema żywiołami - wodą, ogniem, ziemią i wiatrem. W rozmowie, którą udało mi się przeprowadzić z Biszem, a której zapis mogliście przeczytać w #59 numerze Magazynu HipHop, zachwalał on strasznie skillsy Kosy, mówiąc nawet, że zazdrości mu talentu. W opozycji do "Zim", gdzie wszystko było połączone idealnie, tutaj niestety daje się odczuć, że jakość bitów Kosy odstaje od poziomu rapu partnera. Choć muszę przyznać, że jak do tej pory, dość powierzchownie zapoznałem się z materiałem. Tak czy siak - już teraz mogę Was z czystym sumieniem namówić do przesłuchania "Idąc na żywioł", a w najbliższej perspektywie także kupna w formie CD i odsyłam na stronę projektu, gdzie w prawym górnym rogu całkowicie legalnie i bezpłatnie można pobrać płytę.

www.bisz-kosa.everysound.pl

4 komentarze:

  1. Przesłuchałem wczoraj - średnie. Ciekawe jaka będzie cena krążka...

    OdpowiedzUsuń
  2. BiszOerKay jako pełne LP kosztowało bodajże 13 zł, więc teraz na pewno nie będzie drożej.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też średnio podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. 12 zł plus 3 zł wysyłka. Opłacało się cholernie, ładnie wydane no i autograf jest:)

    OdpowiedzUsuń