środa, 18 lutego 2009

Magazyn HipHop #59 wkrótce!


Na dniach na półkach Empików i innych dobrych sklepów muzycznych pojawi się 59. numer Magazynu HipHop! A w nim:

- Za 11 północ, czyli pierwszy zestaw jedenastu pytań do Piha (w następnym numerze kolejny - 11 po północy)
- wywiady z innymi polskimi artystami (m.in. Łona, Grubson, Bezimienni, Cira/Nikon)
- wywiady z zagranicznymi artystami (m.in. DJ Vadim, Reks, Aesop Rock, Hilltop Hoods)
- następna odsłona serii "Tak zaczynali"
- bohater rubryki "Odkrycie"
- biografia kolejnej legendy rapu
- recenzje płyt i filmów
i wiele innych ciekawych rzeczy!


Ode mnie tym razem tylko wywiad z Biszem, przedstawicielem bydgoskiej sceny i bohaterem poprzedniego posta na blogu. Za to na kolejny numer gotowe są już następne 3 rozmowy, z czego jedna wydaje się być szczególnie ciekawa! O szczegółach będę informował stopniowo, stay tuned.

Pędź do Empiku!

4 komentarze:

  1. wywiady z bezimiennymi ("słuchacz nie jest idiotą", hahaha) i grubsonem niepotrzebne. syf jakich mało.

    o, nawet nie wiedziałem, że piszesz dla MHH. :)

    Pędź do empiku - ja tego nigdzie nie mogę dostać...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dam Ci rady z kosmosu - faktycznie nakład nie jest zbyt duży i jedynym sposobem jak wykiwać system jest się pospieszyć i być przed wszystkimi w empiku, tudzież w jakichś skateshopach.

    uwierz, że u nas nieraz w dzień wyłożenia na półki już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. a co do bezimiennych - są z mojego miasta i zdecydowanie łatwiej było się dobrać do nich i zrobić wywiad, ale jakoś nie interesowała mnie ta opcja, także wiesz, w tej kwestii mamy podobne zdanie chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze mam problem ze znalazieniem tej gazety, w empiku nie czesto bywa, w kolpolterze juz bardziej... tego numeru do dnia dzisiejszego nie widzialem :(

    OdpowiedzUsuń