środa, 30 grudnia 2009

Ogłoszenia drobne


Parę drobnych ogłoszeń. Mój plan był taki, żeby ruszyć z podsumowaniami roku wcześniej niż reszta, żeby nie było, że się czymś sugerowałem itd. Niestety, ze względu na specyfikę zawodu pocztowca i pracę nawet w święta, już wiem, że plan nie zostanie wykonany. Mało tego, z powodu wcześniejszego wyjazdu na sylwestra nie zdążę nawet wszystkich opublikować w 2009 roku. Szkoda, ale listy są gotowe, pozostaje tylko napisać parę słów o każdej z płyt i przepisać to na bloga. Spodziewajcie się jeszcze rankingów 10 najlepszych płyt w Polsce i USA.


Miło nam, jako ŻTG Kartel poinformować, że cały nakład okolicznościowego mixtape'u "Notes 4" został wyprzedany jeszcze zanim płyty trafiły w nasze ręce. Dzisiaj dotarły i uwierzcie, wydanie jest efektowne. Zainwestuj 8 pln w egzemplarz z dotłoczenia, które planujemy, a nie pożałujesz. Podsyłam zdjęcia (przepraszam za jakość, robiłem telefonem):

Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4

Podsyłam jeszcze raz link do mixtape'u, który z pewnością umili Wam oczekiwanie na Nowy rok, a także każdą następną imprezę karnawałową.

Ściągnij NOTES 4 MIXTAPE od ŻTG KARTEL

Na koniec nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam tłustego 2010 roku! A każdy sobie życzenia dopasuje do własnych oczekiwań. 5!

1 komentarz: