poniedziałek, 30 marca 2009

Koncertowo

Suche fakty, zapowiedzi, dissy? Nie tutaj. Kolejną po "Dostawie klipów" pozycją traktującą o rzemiośle niedocenianym, pomijanym często w mediach, a dla wielu cenniejszym i ważniejszym od nagrań studyjnych, będą relacje z koncertów.

Na początek dwa krótkie filmy. Termanology w Słowenii. Show pełne energii, owacyjnie przyjęte "So amazing" z "Politics as usual" i "To the top" z ostatniej płyty Statika Selektah, gdzieś pomiędzy freestyle... 'the flow so amazing nigga'



Poniżej relacja z imprezy "Behind the sound". Zaczyna komercyjnym hitem "Day 'N' Night" Kid Cudi, a później jest już tylko lepiej. Kanye West, Erykah Badu i rewelacyjny Common, który jeśli chodzi o granie koncertów jest w mojej ścisłej czołówce. Swoją drogą, chyba musiałbym wyjechać do Stanów, żeby zobaczyć w trakcie jednej imprezy tyle gwiazd naraz. Albo chociaż do Warszawy, by móc bywać we Freshu, gdy ktoś już przyjedzie.

KANYE WEST, COMMON, KID CUDI, ERYKAH BADU: Beyond the Sound 3/21


Aaa, poniosło mnie. Dodam i trzeci film, taki "bonus track". Bohaterem wspomniany Common, legendarne "Be" + "The Corner".


5 komentarzy:

  1. Całkiem niedawno w Pradze był koncert "Rock The Bells". Nas, EPMD, De La Soul, Mos Def i The Pharcyde. Może i w Polsce kiedyś coś takiego będzie...

    http://uknow-howwedo.blogspot.com/2008/09/rock-bells-w-pradze-ju-31-padziernika.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam, nawet miałem jechać, bo bilety nie były drogie, ale jak to zwykle bywa - nie było chętnych :) mam nadzieję, że na tegoroczny Kemp się znajdą

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja jak zwykle nie miałem ekipy, ale w tym roku jadę nawet sam;) Poza tym Agencja Joytown do mnie pisała jakiś czas temu, więc wiesz;) Wyjazd, wyjazd?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. co do Ciebie pisali? jakieś propozycje? ;) ja to mam nadzieję, że line-up będzie mocniejszy niż rok temu! 2 lata temu był najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano pisali ze dwa miesiące temu, ale nic nie wspominałem u siebie, żeby nie zapeszać. Zobaczymy co to z tego wyjdzie, wkrótce będę wiedział coś więcej, ale mam nadzieję, że wypali;)

    OdpowiedzUsuń